niedziela, 10 lipca 2016

[0587bis]

Długa 10, grudzień 2008 - sklep rybny
Długa 10, lipiec 2016 - sklep sportowy

W roku 2008 ciężko było znaleźć takie szyldy w centrum, a dziś to już jest prawie nie możliwe. Cóż, znak czasów. Przychodzi nowe, stare znika, chociaż czasem trochę szkoda tych symboli poprzedniej epoki.

Od dawna chciałem powtórzyć to zdjęcie. Miało wskoczyć na ten wspominkowy wpis, ale... zapomniałem gdzie je zrobiłem. Celowałem w różne ulice w pobliżu centrum, ale nic nie pasowało i któregoś dnia przeczytałem komentarz pod notką, że to przecież Długa. Jednak nawet wtedy żadna z witryn mi nie pasowała. W końcu znalazłem to miejsce na streetview, a poznałem po skrzynce elektrycznej widocznej w prawym dolnym rogu i pseudograffiti na niej. Dziś nawet jej nie ma.

Rzadko bywam na Długiej, ale i tak co jakiś czas przymierzałem się do powtórki, ale zawsze..., no zawsze, za każdym razem stał tam samochód. Myślałem, że może się uda zrobić bez, ale w końcu się poddałem i wrzucam to co jest. Swoją drogą kilka chwil później z jakiegoś powodu założono mu blokadę.

Kamienica na ulicy Długiej pod numerem 10 pochodzi z roku 1910, a zaprojektował ją Julian Grabowski. Tyle udało mi się na szybko znaleźć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz