niedziela, 25 marca 2018

[0076bis]

Róg Rzeźniczej i Masarskiej w czerwcu 2005 roku

Róg Rzeźniczej i Masarskiej w marcu 2018

Miałem jeszcze gdzieś stan z roku 2013, ale zniknął mi z dysku. Szkoda. Ten bis taki trochę inny, bo trudno byłoby mi obronić tezę, że to to samo miejsce. Nawet mimo tych 13 lat. Trzy miesiące przed zrobieniem górnego zdjęcia otwarto Galerię Kazimierz, która znajduje się tuż obok, natomiast w zakładach Wawel przy Masarskiej wciąż były produkowane czekolady z dodatkami. Jak byłem dzieckiem to bywałem z rodzicami u ich znajomych mieszkających przy Daszyńskiego, czyli blisko tego miejsca, i pamiętam, że zapach czekolady niósł się już od Hali Targowej i lodowiska. Z perspektywy dziecka, które bywało tu raz na jakiś czas może i było to fajne, ale pewnie dla mieszkańców musiało to być uciążliwe. W roku 2006 Wawel wyprowadza się z produkcją do Dobczyc, a rok później zapadła decyzja o wyburzeniu starych zakładów i ten plan wkrótce zaczęto wdrażać w życie. I tym bardziej brakuje mi tu tego zdjęcia z roku 2013, gdyż działka po byłym budynku biurowym firmy Wawel bardzo długo stała pusta i dopiero niedawno, z końcem roku 2016, wyrosło na niej coś takiego. Przyznaję, że nawet się postarano.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz