niedziela, 2 lipca 2017

[0944]

Tramwaj 102Na na Krakowskiej Linii Muzealnej

Wagon pochodzi z roku 1970 i służył krakowianom przez następne 31 lat, do grudnia 2001. Wtedy właśnie poczciwe 'stodwójki' ostatecznie zniknęły z krakowskich torowisk. Przyznaję, że ten typ tramwaju jest mi dość bliski. Przede wszystkim dlatego, bo jest po prostu ładny - najzwyczajniej w świecie, a ja lubię ładne rzeczy. Ponadto można go było spotkać na linii 15, a z niej korzystałem najczęściej i co się wtedy przebujałem to moje. No i w końcu - ten konkretny wagon pojawił się na samym początku tego bloga - w październiku 2004 roku pod numerem [0003].

Niedawno przeszedł gruntowny remont i dziś zadebiutował na linii 0 - muzealnej. Tu widziany na Placu Centralnym w Nowej Hucie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz